Warning: A non-numeric value encountered in /home/andrie1q/schoolkunde.nl/wp-content/themes/angle/inc/options/shortcodes/shortcodes.php on line 210

Warning: A non-numeric value encountered in /home/andrie1q/schoolkunde.nl/wp-content/themes/angle/inc/options/shortcodes/shortcodes.php on line 210

Warning: A non-numeric value encountered in /home/andrie1q/schoolkunde.nl/wp-content/themes/angle/inc/options/shortcodes/shortcodes.php on line 210

FAQ

Veelgestelde vragen

Schoolkunde laat kinderen op de basisschool spelenderwijs kennis maken met bètavakken zoals natuurkunde en scheikunde. Met digitale leermiddelen en proeven die met simpele huis-tuin-en-keuken spullen uitgevoerd kunnen worden hopen wij kinderen meer te leren over wetenschap en hopen wij ze enthousiast te krijgen voor vakken zoals Scheikunde, Natuurkunde en Wiskunde. Ervaring leert dat er op basisscholen erg weinig aandacht besteed wordt aan deze bèta vakken omdat de middelen hier niet voor zijn, schoolkunde brengt hier verrandering in door gratis middelen te leveren zoals; (digitale) proeven, filmpjes, werkbladen en nog veel meer, schoolkunde.nl is de perfecte lesmethode voor u en uw leerlingen!

Binnen de grenzen van onze algemene voorwaarden is het gebruik van content aangeboden door Schoolkunde gratis, deze voorwaarde zijn onder andere dat de content alleen gebruikt mag worden voor niet commercieel gebruik en dat de content niet buiten Schoolkunde om mag worden verspreid zonder toestemming van Schoolkunde. De volledige voorwaarden vind u hier.

Schoolkunde is in 2015 opgericht door Marco Herremans en Niels Baars als profielwerkstuk met als doel Beta-vakken op een leuke en interactieve manier naar het basis onderwijs te brengen door middel van online leermiddelen, proefjes, filmpjes etc.. Vanuit ons oogpunt vinden wij dat deze materialen voor elke (non-profit) school beschikbaar moeten zijn en daarom stellen wij onze materialen gratis ter beschikking.

Uw vraag niet gevonden?

Geen nood! U kunt contact met ons opnemen via onderstaande knop.

adminFAQ